قیمت ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی

خدمات ارتودنسی نامرئی جایگزین ارتودنسی‌های فلزی سنتی یا ثابت هستند. صاف کردن دندان‌ها با استفاده از ارتودنسی نامرئی به دلیل طراحی دقیق و نتایج استثنایی رواج بیشتری پیدا کرده است. این گزینه راه حلی حرفه‌ای و مقرون‌به‌صرفه برای صاف کردن دندان بیماران در هر سنی می‌باشد. 

خدمات ارتودنسی نامرئی چه انواعی دارد؟

ارتودنسی نامرئی به‌منظور صاف کردن دندان مورداستفاده قرار می‌گیرند. برتری این ارتودنسی این است که دیده نمی‌شود و به فرد کمک می‌کند دندان‌های مرتبی داشته باشد. خدمات ارتودنسی نامرئی به سه روش انجام می‌گیرد؛ ارتودنسی پشت دندانی، پلاک‌های شفاف، ارتودنسی سرامیکی. هر یک از این‌ها به روش خاص خود دندان‌ها را صاف می‌کنند و شما می‌توانید در طول مشاوره با دکتر عطایی در مورد گزینه‌ها و ترجیحاتتان صحبت کنید.

خدمات ارتودنسی نامرئی چگونه انجام می‌شود؟

هر روش درمانی با استفاده از تکنیک‌های مختلف به‌منظور صاف کردن دندان طراحی شده است. در ادامه هرکدام را توضیح می‌دهیم.

ارتودنسی پشت دندانی

اگرچه در این روش ارتودنسی در پشت دندان‌های شما قرار می‌گیرد، اما مانند ارتودنسی ثابت عمل می‌کند. دلیل محبوبیت بیشتر ارتودنسی پشت دندانی فقط به این دلیل است که “ارتودنسی نامرئی” محسوب می‌شوند. در ارتودنسی پشت دندانی از سیم و براکت‌های فلزی (یا سرامیکی) قابل تنظیم استفاده می‌کنند تا دندان‌ها را به‌آرامی در موقعیت خود قرار دهند. این نوع ارتودنسی به صورت گسسته در پشت دندان‌های شما قرار می‌گیرند.

ارتودنسی نامرئی چیست

پلاک‌های شفاف

ارتودنسی نامرئی با پلاک‌های شفاف در حال حاضر به دلایل مختلف محبوب‌ترین گزینه ارتودنسی نامرئی است. در این روش پلاک شفاف به‌راحتی قابل نگهداری هستند و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. این پلاک برای حدود دو هفته در دهان گذاشته می‌شود و سپس با سری بعدی جایگزین می‌شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب، شما باید هر روز 22 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. اما می‌توانید هر وقت بخواهید آن‌ها را دربیاورید بنابراین برای خوردن، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

ارتودنسی سرامیکی

براکت‌های سرامیکی شبیه به ارتودنسی ثابت عمل می‌کنند. در براکت‌های سرامیکی از مواد پلاستیکی یا سرامیکی که در براکت‌های ثابت به کار می‌رود، استفاده می‌شود تنها تفاوت عمده این است که براکت‌های آن شفاف یا بی‌رنگ هستند. این براکت‌ها کاملاً شفاف نیستند، اما به مراتب از ارتودنسی ثابت کمتر دیده می‌شوند. همه ارتودنسی‌های نامرئی این قابلیت را دارند که به صاف شدن دندان‌های شما کمک کنند، در نهایت این بستگی به شما و تشخیص دندانپزشک دارد که کدام روش ارتودنسی نامرئی را انتخاب کنید.

چه روشی برای ارتودنسی نامرئی انتخاب کنیم؟

همه ارتودنسی‌های نامرئی این قابلیت را دارند که به صاف شدن دندان‌های شما کمک کنند، در نهایت این بستگی به شما و تشخیص دندانپزشک شما دارد که نوع ارتودنسی نامرئی را انتخاب کنید. ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف در حال حاضر محبوب‌ترین گزینه در صنعت است زیرا طراحی مجزا و شفاف آنها بسیار کاربردی می‌باشد. همچنین ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف بهترین انتخاب برای نوجوانان است.

ارتودنسی نامرئی توسط دکتر عطایی

با مراجعه به مطب دکتر عطایی بهترین مراقبت و درمان ممکن را در دریافت خواهید کرد و در مسیر درمانی مناسب راهنمایی خواهید شد. درمان‌های دکتر عطایی به بیماران کمک می‌کند اعتمادبه‌نفس خود را به دست آورند و سلامت دهان و دندانشان را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.

برای تعیین وقت قبلی میتوانید از طریق دکمه دریافت نوبت اقدام کنید.

فهرست